Friday 8 June 2012

tamat sem satu ~ yeahh~

okehh neh kawan kawan rapat aku tyme sem 1 :
weda n roomate gee ,toiletmate dye hasfanizah wif shahida dan akuu bersame roomate aku khaleeda :)
yeaahh ~gembira sangat dapat berkenalan dengan mereka,even aku neh pendiam orang nye. .
tapi akuu tetap gembiree dengan mereka. .hee. .aku harap korang selesa berkawan dengan aku yg tak seberape neh :')
~~~
hm. .tarikh neh 28.05.2012 tarikh sambutan hari jururawat dekat kolej then pade hari yang same jugak result final exam keluar. .perghh memang terbaek lah kan. .
sebelum tibe tarikh tuh hati mule lah berdebar tak terkate. .yelah before neh result exam tak memuaskan banyak paper fail. .huu. .siyesly bukan mudah nak jadi nurse neh. .
hm. .sebelum result kua cik has selalu tanye akuu : agak aku bole lulus tak weyh ? hehe then aku pon jawab insyaallah lulus. .banyak kali jugak lah kan aku jawab soalan yang same drpd dye. .huhu. .
okeyy . tibe mase nye. .tyme sambutan nurse day tuh. .ramai yang pi tgk result. .dgr cter mcm2. .smpai takot nak pi tengok result kat luar. .cik has n dark ida pon g tgk. .lame jgk lahh. .dorang cakap aku lulus. .haa tyme tuh mmg tak terkate ape ape lah kan. .sb tak percaye yang aku LULUS. .tapi ALHAMDULILLAH sangat lah. 
tak sangke yang aku bole LULUS. .hati gembira tak terkate. .hee
kawan kawan aku yang laen pon semua LULUS. .tahniah korang :D
~~~
okeyy petang tuh plak plan bodo2 jee nak buat makan makan. .kami pon kuar beli ape yang patut. .
aku niat memang nak belanje dorang kek. .hee. .kami pon kuar lah g @mart. .tempat shopping paling dekat dgn kolej. .hik hik. .
yg len ade yg sponsor domino pizza, yummy ! hee. .
malam tuh kami pon makan besar lah kan. .tapi memang besh lahh bile buat macam tuh. .haha !
okey ! tanak citer banyak juz nak ucap tahniah je kat dorang. .n semoge kite 6 serangkai LULUS lagi untuk sem 2 yang paling killer tuh. .hope kite semua boleh berjaye mencapai segulung diploma :')
BELAJAR,BELAJAR DAN TERUS BELAJAR :D

neh lah kawan kawan rapat akuu dekat kolej neh semua comel comel :)

                                                             khaleeda , akuu , wedaa :)
                                                                 shahida , has , gee :)

neh makanan yang kami sediakan. .hehe. .simple jee. .tapi sedap :D


sayang korang semua ^_^
hope kite kekal kawan sampai sem 6 yeee :')
tak pon sampai biler2 lah yeee. .hihihi

1 comment: