Friday 8 June 2012

kenangan manis dan pahit. . HAHA ~

sangat seronok bile manghitung hari nak jumpe si dia. .
memang tak plan sangat lahh bile nak jumpe. .plan ala kadar jee. .huu
~~~
okay ! 04.06.2012 area TAIPING. .
malam tuh tak boleh tido sb semangat nak jumpe si dia. .yelah kan nak masuk 3bulan tak jumpe. .
sape bole tahan kann. .
okay ! subuh tuh akuu bangun awai awai. .sebab kene tumpang abg ipa aku g keje kat klinik pokok asam taiping. .hee. .tumpang dye sebab nak jimat duet tambang bas jee. .law ikot kan hati nak naek je bas. .hehe.
sampai je kat klinik pokok asam aku pon tunggu lahh si dia dgn penuh semangat nye dalam pukul 7.45. .
tunggu punye tunggu dye bagi mesej. .klinik pokok asam dekat mane?.hadoi. .hilang teruihh semangat akuuu. .
kate tawu ! last last tataw plak. .hangen je kann. .pastuh aku pon tgu lah smpai dye berjaye jumpe klinik tuhh. .
dye amek aku kat klinik tuh dlm pukul 8.45. .bapak sejam jugak lah kan aku tunggu. .sayang punyee pasai kan semuaa sanggup buat. .hoho !
then dye bawak akuu pergi tesco taiping. .dye cakap dye ade hal nak kene selesai kan pada hari tuh jugak. .sangat sedey lah kan bile kene tinggal sorang sorang kat sane. .dah lah pestime pegi tesco taiping. .memang tataw pape. .huu. .akuuu pon ikot lah mane mane pon. .sebab syg punye pasal. .haha !
okay ! akuu pon masuk lah dalam tesco tuh pukul 9.30. .ape sangat lah yang ade kn kat dalam tuh. .
akuu pon buat tataw jelahh duduk kat atas kerusi tuh. .dalam sejam jugak lah. .akuu naek bosan. .
aku pon bangunn n terus pi beli surat khabar n buku mastika. .haha ! sebab mmg bosan nak tnggu lame lame. .
lepas je beli semua tuhh aku pegi food court. .perghh bace punye bace. .tak jugak sampai sampai. .dah lah si dia tak bwk fon. .lagi giler lah akuu di buat nyee. .akuu pon mesej lah kawan kawan akuu. .ajak suh teman aku. .haha ! mule lah gosip citer n kutuk macam macam . .tyme tuh dekat 3 jam jugak lah aku tunggu. .mesej punye mesej. .tak jugak dye sampai. .akuu pon sambung balik bace mastikaa..huhu. .sampai lah 5 jam aku tunggu. .perghh tak pernah akuu tunggu orang smpai 5jam. .hebat kannn ! akuu pon dah putus asee akuu kol kawan akuu suh dye dtg teman akuu. .naseb baeklah dye nak dtg. .then akuu pon pi lah tgu dye pulak. . kami pon borak borak lah kejap. .pastuh akuu ajak dye g taiping sentral. .sb dah bosan duk dlm tesco..haha! akuu banje dye tengok wayang. .haa hameek. .buat lagi akuu menunggu. .huhu. .
kami pon tgk lah wayang citer men in black 3D. .perghh besh jugak lahh kan. .tengah tengok tuh akuu tahan aer mate. .sbb tunggu si dia punye pasal terase sangat dgn apee yg dh di buat nyee. .hehe !
lepas je sejam tgk  cter tuhh si dia kol. .huhu. .akuu tak jwb sb geram sgt. .hehe. .dye tanye aku kat mne. .then aku pon bgtau lah. .ikotkan hati nak je ckp dh balik. .tpi kesian plak. .haha ! lepas jee habes cter tuh. .aku pergilah dekat si dia tuhhh. .

continue post baru plak. .~~ panjang beno pon citer nyee. .hehe


sekadar gambar hiasan. .hehe :X

No comments:

Post a Comment