Monday 11 June 2012

kenangan manis dan pahit PART II

okayy ! lepas je tgk wayang. .aku carik si dia dekat mcd. .dengan muke yang sangat penat n geram aku duduk depan dye. .muke tyme tuh jgn ckp lah kan. .masam jee. .hehe. .
dye bole lagi senyum senyum dgn aku..hangen jee. .huhu. .pastuh mule lah minx maaf bagai. .
mmg susah lahh kan nak maafkan tyme tuh. .hee. .
dye ckp sbgai balasan dye nak hantar aku sampai rumahh. .huu. .okay ! aku pun setuju je lah. .sebab dpt jugak lah spend tyme lg dgn dye. .hehe. .law tak buat mcm tuh. .sejam je bole date dgn dye. .so,lepas je dye mkn. .kami gerak. .dye bawak kan aku pergi taman tasek taiping. .round2 lah dekat situ. .law ikot plan. .dye nak bwk aku pergi zoo. .melawat kawan2 dye kat sane. .hehe. .tpi apekan dayee. .tade rezeki. .huhu. .
kami pon pusing2 lah dekat taman tuh. .mmg sangat cantek ! tenang jee duduk situuu. .dengan keindahan alam nyee. .perghh terbaek lahh. .kami pon berhenti lah duduk2 amek pic siket. .hehe
tyme nehh mmg buat buat senyum. .hehe :D



lepas jeee bergambar,kami pusing pusing jap dekat taiping. .then dye tewus anta akuu pulang ke rumahhh :D
perasaan tyme neh macam macam adee. .yelah kan pestime bawak boy balik umahh. .dorang pon tak sangkee. .hee. .apee pon dorang cakap aku tak kesah. .yang penting dye ade bersame akuu. .
aku tawu care aku salah. .tapi. .bukan nye sengaje pon. .drpd aku biarkan dye pulang sorang dgn lewat malam. .lebey baek aku suh stay je kat umah akuu. .lagipon jalan pegi taiping tuh mmg menyeram kann. .sampai akuu pon nek takot. . Hee. .okay ! itu jelah kot kesah akuu. .
si dye selamat tido di rumah kakak aku yang serba kekurangan tuh. . Huu. .
utk sidia saye nak cakap. .yang saye nak minx maaf di atas segale kekurangan yang telah berlakuu. .
saye maluu dengan awak. .diatas layanan yg mereka berikann. .maaf yee awakk. .lepas neh saye tanak susah kan awak dah. . promise :')

akhir kate. .walaupon saye marah awakk. .tapi saye tak kan membenci awakk. .
SAYE SAYANG AWAK SANGAT !
cepat lah masuk minang. . HAHA ~ (over plak)
rinduuuuu awakk :')

No comments:

Post a Comment