Saturday 24 November 2012

ujian dalam hubungan :')

hai blogger ! lame dah tak sentuh blog nih ,dh bersawang dah..hehe..okay ! kalau dah ade dlm blog ni aku akan penuh kan dgn kisah sedih aku lah kann ~ nak wat cmner blog aku,hak aku lah nak cerita ape pon kn..hihi :D

okay ! first nak cerita pasal final exam , seriusssly sangat takot woo ! aku jenis suke stdy last minit,tapi bile dah study last minit ,byk pulak yang berlaku dekat aku,bergadoh dgn sidia ,paling saket wooo ! minggu final bole pulak bergadoh ,tyme tulahh aku sangat perlukan dyee, nih tidakkk . sebalik nye yg berlaku. tapi tape akuu jawab jugak paper dgn tenang ,ape pon keputusan aku takan salah kan dye ,memang aku akui tyme tuhh aku hilang fokusss sb dye.. tpi tape lah dugaan kann.. hadap jelahh :)) then sal osce ,aku buat sangat terukk :( hope lulusss .aminnnnn :)

second ,lupe nak cerita pasal praktikal sem 2 ni ,mgu first aku dpt kerje dkt pontian,hsi,kota tinggi and hsa...okay kerje sem ni sangat mencabar,sebab bende yg tak pernah aku jangka kan aku bole buat ,kes yang paling teruk pernah aku buat ,dressing dekat patient miskimon dekat kota tinggi ,seriussly ingat luka dye kecik je ,dah siap sume masuk2 jeee bapak ahhhh ! meleleh peluh buat.. sangat terukkkk ,tak sangke aku berani buat sume tuuuu.. alhamdulillah kan ,utk patient aku cube lakukan yg termampu...buat kerje dgn ikhlas hati ,hihi :D btw seronok cari pengalaman nihhh... bukan senang nak dpt ,heeeee !

third ,haa nak cerite pasal sidia, sekarang nih ,kami selalu gadoh .aku pulak jenis cemburu kuat ,bile dh cemburu mmg susah lah untuk dyee nak terima ,aku syg dye tuh sb aku control dye,mmg agak melampau ,tpi nak buat mcm mne ,takan tak bole nak tahan kan dgn aku, lgpon bru skrg dye tak tahan nty dah kawen..haaa lame taww kite nak hidup bersama ,so kene paham dri awal.. aku tak marah dye nak kwn dgn pmpn mane pon ,atleast bg tahuu lah duluu,nih tidakk.. tawu2 jeee dah mesra then aku dpt tawu sndry plak..mane tak aku pkir bukan2 kann..hmm, dia pon nak berjanji macam2 dah ,tah ingat tah tidakk.. bila dia dkt poli dye mcm pentingkan lg kwn ,bile kat rumah taw pon nk buat janji mcm2.. haiyoo.. tape lah sayanggg , saye dh masak dgn perangai awkkk ! juz i want to say i really love you ,pleaseee jangan buat hal yg bukan bukan... merayu sangat !! utk ingat kan awak " bila saye dah tak peduli kan lagi awk,tak amek tawu sal awk,tk cemburukan awk,tak amek tawu awk kwn dgn sape, haa mungkin tyme tuh hati saye dah tawar dgn awk,soo pleaseee do something to our relationship.. I LOVE YOUU :')

#insyaallah kalau di izinkan ALLAH saye akan join awak dgn kwn2 awk pergi sunway tuh nanti ,sorry sebab ego saye terlalu tinggi ,sebenar nya saya perlukan awakkk ! perlu sangat2 ! tapi saye tengokk awakk dah laen,semenjak kite jarang text ,saye dah rase tade kemesraan antara kite lagi.. hurmmm sangat sedey :'(


                    saye pelukk teddy bear awak nihhh !! tande nye saye rindu kan awk SANGAT ! okay :')


okay lah ! cukop kot sampai dekat sni saje ,lewat sangat dah nii.. gud night awak ,jage diri bile saye tade nanti , i love you , i miss you sayanggggg !!

No comments:

Post a Comment